משלוח מהיר חינם לכל הארץ בקנייה מעל 199 ש"ח > החזרות על חשבוננו > 100% שביעות רצון

 
חיפוש
סגור

צבעים בחדר השינה

חדר השינה הוא המקום בו היום שלנו מתחיל ובו היום שלנו נגמר. יש לכך משמעות רבה מבחינת האנרגיות שעימן נצא אל יום חדש או בשלווה שנתפוס כשנתרווח על המיטה בין כריות נוי או מצעים.

צבעים הם אחד האלמנטים החשובים בעיצוב והם לגמרי משנים את מצב הרוח, משפיעים על התחושה.

הצבעים יבואו לידי ביטוי בכל מקום בחדר השינה, החל מצבע הקירות דרך הריהוט ועד מצעים לחדר השינה. אילו סגנונות ישנם ומה כדאי?

 

הסגנון הרך: צבעי פסטל עדינים

סגול בהיר, כחול בגוון עדין או אפור הם צבעים שישרו שלווה ורוגע. מומלץ לשלב בין מצעים לחדר השינה בגוונים האלה, יחד עם צבע קירות או פריטים נוספים שיתכתבו זה עם זה וישלימו יחד לאווירה רגועה.

ניתן למצוא מצעים רבים בשלל דוגמאות וגוונים המתאימים לעיצוב בצבעים עדינים. כך גם לגבי כריות נוי. אין ספק שצבעים עדינים, במיוחד ממשפחת הורוד גם מוסיפים לאווירה הרומנטית.

 

הסגנון הנועז: גווני אדום חזקים

 

אין ספק, האדום הוא הצבע השולט כשמדובר על רומנטיקה, אך זו רומנטיקה נועזת המתאימה לאנשים מיוחדים.

בתור צבע רומנטי, ניתן למצוא שפע של מצעים בגוונים האלה. גם פריטים עיצוביים כמו מנורות עומדות בעלות אהיל בצבע אדום או בורדו או פריטים בצבע ורוד חזק ניתן למצוא בשפע ועל ידי כך לשפר את האוירה בחדר השינה.

אם אתם טיפוסים נועזים ורומנטיים הצבעים הללו בדיוק בשבילכם.

 

הסגנון הקלאסי: לבן וגם חום כהה

 

רוצים שחדר השינה שלכם יראה כחדר שינה מארמון בצרפת? מומלץ ללכת על צבעים קלאסיים כמו לבן מצד אחד- צבע שתמיד יתפס כצבע מלכותי ונקי ומצד שני חום כהה ועמוק.

גם כאן ניתן לשלב בין שטיחים לחדר שינה, ריהוט בצבע חום כהה ובסגנון כפרי שיכניסו אליכם את סגנון הרטרו יחד עם פריטים לבנים, במיוחד מצעים. בסיפורים מאותן תקופות תמיד אפשר לקרוא תיאורים על מצעים לבנים בוהקים ומתוחים היטב.

רוצים להרגיש מלכים או לפחות בני אצולה אירופאיים? שלבו את הגוונים האלה יחד עם תמונות, כריות נוי או פריטים בסגנון וינטג'.