משלוח מהיר חינם לכל הארץ בקנייה מעל 199 ש"ח > החזרות על חשבוננו > 100% שביעות רצון

 
חיפוש
סגור

משלוחים והחזרות

 

לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר בלבד.

בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של דארלן ישמח לסייע בטלפון 03-5360645 או ע"י השארת הודעה באתר בלחיצה על כפתור "יצירת קשר".

 

איזורי שילוח:

ניתן לבצע הזמנה באתר דארלן לכל חלקי הארץ! 

 

אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר:

משלוח עד הבית / לעבודה – 25 ₪ – משלוח עם שליח לכל חלקי הארץ, עד הבית או למקום העבודה.
בקנייה מעל 199 ₪ - חינם - משלוח עם שליח לכל חלקי הארץ, עד הבית או למקום העבודה.

שימו לב: חלוקת החבילות הינה בין השעות 7:00 ל 22:00, מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות אלו, בכל אופן השליח יתאם טלפונית את ההגעה.

*בחגי ראש השנה, פסח וחגי הקניות של חודש נובמבר ייתכנו עיכובים במשלוחים עד 12 ימי עסקים, עמכם הסליחה.

 

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם עד 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח.
באם ההזמנה בוצעה לאחר השעה 13:00 בצהרים לא יחשב היום כיום עסקים.

 

 

החזרת מוצרים

במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת או להחזירו ישנם 2 אפשרויות:

  1. החזרת המשלוח הינה בחינם ועל חשבוננו - כל שעליך לעשות הוא להודיע לנו על כך דרך האתר או טלפונית בתוך 14 ימים מרגע קבלת המוצרים ואנו נדאג לשלוח שליח שיאסוף את המוצרים.
  2. במידה ולאחר ההחזרה סכום ההזמנה המקורית יהיה קטן מ 300 ש"ח הלקוח יחוייב בדמי המשלוח של 25 ש"ח.
  3. החלפה באחת מחנויות דארלן עד 30 ימים לאחר קבלת המוצרים.

 

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:

  • בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית.  
  • על המוצרים להישאר באריזתם המקורית טרם כובסו או נעשה שימוש בהם.
  • כריות ושמיכות אינם ניתנים להחזרה או החלפה, על פי החוק.
  • לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שכובס או שנעשה בו שימוש.

 

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

קבלת החזר כספי תבוצע לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה מול חברת האשראי.

*למשלמים בכל סוגי כרטיסי גיפט קארד וכרטיס "חבר" נטען לא ניתן לקבל זיכוי לכרטיס.

 

ביטול עסקה על ידי דארלן:

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי או במידה ופרטי כרטיס האשראי
שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמכם קשר שירות הלקוחות.