משלוח מהיר חינם לכל הארץ בקנייה מעל 199 ש"ח > החזרות על חשבוננו > 100% שביעות רצון

 
חיפוש
סגור

מצעים מכותנה מצרית, מצעים בצפיפות גבוהה, סאטן 500 וכל מה שישדרג את המיטה שלכם

 לישון בבית ולהרגיש במלון יוקרה - מצעים מכותנה מצרית בצפיפות גבוהה

 

שליש מחיי האדם עוברים בשינה. אי אפשר בלי זה. הגוף זקוק למנוחה שלו ורצוי בתנאים טובים ככל האפשר.

בעולם בו אנו חיים, כבר פשוט למצוא את הפריטים שנותנים לנו את הערך המוסף הגבוה ביותר ומבלי להתפשר על איכותם. את השילוב הזה ניתן למצוא במצעים מכותנה מצרית בצפיפות גבוהה.

 

מצעים בצפיפות גבוהה

מצעים נחלקים לסוגים שונים, על פי קטגוריות ויזואליות כמו חלק לעומת דוגמאות והדפסים, גוונים רכים ופסטליים לעומת צבעוניות נועזת וגוונים בוהקים וכמובן, איכות המצעים.

איכות אמיתית של מצעים מתחילה מצפיפות החוטים. ככל שהיא גבוהה יותר, כך המצעים עמידים יותר, נעימים יותר ואינם מאבדים את הנראות ואת הרכות של הבד גם לאחר כביסות מרובות.

מזג האוויר הישראלי הטיפוסי בשילוב משבר האקלים יוצר לכולנו חוסר נוחות לאורך כל שעות היממה והלילה. אומנם אפשר לישון עם מזגן, אבל, זה לא נכון לכולם. אחד הפתרונות לשינה נוחה וטובה ללא קשר לטמפרטורה הוא שימוש במצעים העשויים מכותנה מצרית.

מדובר בסוג בד עשיר ביתרונות: צפיפות חוטים גבוהה במיוחד, יכולת ספיגה גבוהה, מרקם חלק, מגע נעים ומלטף והאיכות מחזיקה מעמד לאורך שנים.

לרוב, נהוג לסווג מצעים בצפיפות גבוהה כך שמצעים בצפיפות 200 חוטים ומעלה נחשבים לאיכותיים, מצעים בצפיפות 300-220 חוטים נחשבים יוקרתיים ומצעים בצפיפות גבוהה של 300 חוטים ומעלה, נחשבים לאיכותיים וליוקרתיים ביותר. לשם השוואה, מצעי כותנה רגילים, עשויים מצפיפות של 180-144 חוטים.

 

 

מהי כותנה מצרית?

מצעים מכותנה מצרית מציעים איכות סופר פרימיום ועשויים בין 300 ל - 500 חוטים באינץ מרובע.

במקור, הכותנה המיוחדת גדלה במצרים ומכאן שמה. כיום, כותנה זו גדלה ברחבי העולם ומפיקים ממנה חוטים דקים עם סיבים ארוכים, בעלי עמידות גבוהה וחזקה, רכות נעימה ויכולת ספיגה מרשימה.

 

מהם מצעי סאטן 500?

סאטן הוא צורת אריגת הבד המשמש לייצור מצעים. ההבדל בין סאטן לבדים אחרים, הינו צורת האריגה המאפשרת ייצור מצעים בצפיפות גבוהה, בניגוד לשיטה הרגילה של שתי וערב.

במצעי סאטן החוטים נארגים בצורה אלכסונית אשר בנוסף למרקם המלטף, מעניקה למצעים גם ברק עדין שהפך סמל היוקרה של מצעים אלו וסימן הזיהוי הבולט ביותר שלהם.
סאטן 500 הינם מצעים בצפיפות של 500 חוטים דקים, עדינים ורכים לאינץ' מרובע.

השילוב המושלם בין סאטן 500 לכותנה מצרית

שיטת הייצור הייחודית של מצעי סאטן 500 עם חוטי כותנה מצרית, הופכת אותם לפריט טקסטיל מבוקש.

השילוב בין צפיפות החוטים הרבים באינץ' מרובע, לבין סוג החוטי הכותנה המצרית יוצר מגע בד רך מאוד, נעים ועמיד לאורך זמן.


להיות בבית ולרגיש בבית מלון

אם כך קל להבין מדוע סאטן 500 העשוי מ 100% כותנה מצרית  הוא הבחירה המועדפת עבור כל מי שמעוניין להשרות בחדר השינה שלו אווירה אקסקלוסיבית, וליהנות משינה איכותית על מצעים רכים ונעימים.

בדארלן ניתן למצוא מגוון רחב של מצעים המיוצרים מ 100% כותנה מצרית, בצפיפות של 300 - 500 חוטים. בחירה נכונה של הדגם המתאים לחדר השינה שלכם יצור הרמוניה מושלמת ואיכות ברמה של בית מלון יוקרתי.

בפעם הבאה שתיכנסו למיטה לאחר יום ארוך, לא תבינו איך הסתדרתם עד עכשיו בלעדיהם.

לקולקציית המצעים 100% כותנה מצרית הקליקו כאן