משלוח מהיר חינם לכל הארץ בקנייה מעל 199 ש"ח > החזרות על חשבוננו > 100% שביעות רצון

 
חיפוש
סגור

כריות שינה, כריות אורטופדיות ואיך לישון טוב יותר

 

היא מעבירים איתה כשליש מחיינו אבל אנחנו לא מתייחסים אליה ברצינות הדרושה. השינה היא מרכיב חשוב בבריאות שלנו, והיום יש יותר מודעות לכך מאשר מה שהיה בעבר.

 

מחקרים רבים מדברים על הקשר בין שינה איכותית ומספקת באופן קבוע, ובין קשיי ריכוז, קשיי זיכרון, אכילה מופרזת, עצבנות ואף מחלות שונות שעלולות להיגרם בשל שינה לקויה לאורך שנים.

 

שינה טובה זה אומר איכות חיים טובה יותר ויש דרכים שונות לדאוג שתהיה כזו. אחת מהן היא באמצעות כרית שינה איכותית, כרית אורטופדית שתאפשר לראש ולצוואר להיות במנח הרצוי להם.

 

כריות שינה כאלו יכולות לעשות את ההבדל בין כאבי צוואר והתעוררויות ובין שינה רציפה, עמוקה ורגועה.

מהי כרית אורטופדית?

 

אם אתם מחפשים כרית שינה איכותית, כרית אורטופדית יכולה לתת לכם את המענה הדרוש לכם. אך מה עושה אותה לאורטופדית? זה שהיא שומרת על הראש ועמוד השדרה ותומכת בהם לכל אורך השינה.

כרית כזו צריכה להמשיך בקו ישר את אזור הכתפיים כך שהראש לא יידחף קדימה או יישמט אחורה.

אם היא תהיה עבה מידי היא עלולה לגרום לראש לעלות למעלה לעומת הגב מה שמהר מאוד יהיה מלווה בכאבים ואם היא תהיה דקה מידי היא לא תמשיך ברציפות את קו הכתפיים ותגרום לראש ולצוואר לא להיות באותה קו עם הגב.

 

על איזה צד הכי בריא לישון?

 

לכל אחד מאיתנו יש את תנוחת השינה המועדפת עליו. יש את אלו שמעדיפים לישון על הבטן ולא מסוגלים בכלל להירדם על הגב, ולהיפך.

יש כמובן גם את אלו שאוהבים לישון על הצד ושום תנוחה אחרת לא תהיה נוחה עבורם. לכל קבוצה מאלו יש סוג כריות שמתאימות לה, כריות שינה רכות לאלו שישנים על הבטן, כריות מוצקות וגבוהות כאלו שתומכות בראש למי שישן על הצד וכריות נמוכות ורכות לאלו שישנים על הגב.

אז מה הכי בריא? אין כרית ברורה לזה והדעות חלוקות בין המומחים. רובם טוענים שדווקא שינה על הצד וספציפית על צד שמאל, היא השינה הנכונה והבריאה ביותר לגוף.

סוגים שונים של כריות

 

אם אתם מחפשים כרית אורטופדית, תראו שיש שלל סוגים מחומרים שונים, בגדלים שונים, חדשניות יותר או פחות. יש כריות מסיליקון, יש מג'ל או מפחם, יש מסיבי אלוורה ועוד רבות אחרות.

יש כריות לטקס וכאלו מנוצות, יש כריות ספוגיות כך שהן משנות את צורתן בהתאם למנח הראש והצוואר ויש כמובן את הכריות החכמות.

מהן הכריות האורטופדיות החכמות? אלו הכריות שזוכרות את מנח הראש עליהן ואת מנח השכיבה ומתאימות את עצמן למי ששוכב עליהן. כן, גם כריות כאלו יש ונראה שככל שהעולם יהיה חדשני יותר ויותר, גם הכריות האורטופדיות עוד ישודרגו.

כריות מקררות או מאווררות

 

עוד סוג של כריות אורטופדיות הן הכריות שמתאימות ספציפית לימים חמים או קרים. יש כריות עם אפקט קירור שמה ששונה בהן הוא שיש להן שכבת ג'ל בצד אחד מה שמעניק את תחושת הקירור.

בחורף פשוט מסובבים את הכרית לצד השני וכך נהנים משתי העולמות. לעומת המקררות יש את הכריות המאווררות שיש בהן שתי שכבות מצננות, עם שכבת ג'ל ומעליה בד מיוחד שמתקרר כשהוא נוגע בכרית.

כרית איכותית יכולה לעשות את ההבדל בין שינה טובה לכזו שפחות. היא יכולה לסייע לכם לישון מצוין ולהיות בבקר למחרת רעננים ונמרצים.

היא אומנם תעלה מעט יותר מכרית רגילה, אבל היא תהיה שווה כל שקל.

בואו למצוא את הכרית המתאימה עבורכם בקישור הבא https://www.darlain.co.il/pillows