משלוח מהיר חינם לכל הארץ בקנייה מעל 199 ש"ח > החזרות על חשבוננו > 100% שביעות רצון

 
חיפוש
סגור

איך לבחור את המצעים הנכונים עבורי ?

במרבית המקרים, המיטה תופסת את חלקו הארי של חדר השינה. כן, ישנם גם ארונות בגדים או ארונות קיר, אבל הם, מעצם טיבם, צמודים לקירות, ופחות מורגשים מיד ברגע שנכנסים לחדר השינה. אם כך, בתור הרהיט הדומיננטי בחדר, המיטה הזוגית היא זו המשפיעה ישירות, במידה רבה, על עיצוב חדר השינה שלכם, על האווירה שבו, ובאופן עקיף יותר, גם על טיב השינה שלכם ואפילו על מצבה של הזוגיות שלכם. לכן, קניית מצעים למיטה זוגית היא משימה שלא כדאי להשאיר למכירות סוף שנה ולמבצעים, אלא להתמקד בה, כדי לרכוש מצעים שישדרגו את חוויית השינה שלכם. אז איך קונים מצעים? יופי, אנחנו שמחים ששאלתם, כי המומחים של דארלן - חנויות אופנה לבית, הכינו לכם מדריך ממצה, שיעזור לכם למצוא את המצעים המתאימים.

 

בשלב הראשון - מחליטים על ייעודם של המצעים שאתם צריכים

 

כמו בבגדים, גם מצעים מתחלקים לרמות שונות של חגיגיות - ישנם אלה של היומיום לרוב, מצעים 100% כותנה, נוחים להפליא, נעימים וכביסים, ומולם, ישנם מצעים מהודרים יותר (כמו מצעי הסאטן), שאמנם עושים המון רושם, אבל נוחות השינה מהם והלאה, לכן, שומרים אותם רק לנסיבות מיוחדות. באופן עקרוני, היחס הרגיל בין מצעי היומיום לבין המצעים החגיגיים הוא 3:1, אם כי אצל פנויות ופנויים יחס זה עשוי גם לרדת ל-2:1 , ואפילו ל-1:1.


בשלב השני - מחליטים על סגנונם, דוגמתם וצבעם של המצעים

 

נכון, סגנון וצבעים הם עניין אישי, אבל ישנם קריטריונים שיש להתחשב בהם. על הקריטריונים האלה נמנים נתונים כמו כמו הצבעים השולטים בחדר השינה, האם בבית ישנם ילדים או בעלי חיים שישנים איתכם (על מצעים "מקושקשים" בדוגמתם, למשל, פרוות בעלי חיים בולטת הרבה פחות), איזה צבעים מרגיעים אתכם (או מכניסים אתכם להרגשה הנכונה, במקרה שאנחנו מדברים על בחירת מצעים חגיגיים יותר) וכד'.

מצעים למיטה

 

בשלב השלישי, מסננים את התוצאות על פי גודל המיטה

 

אם המיטה שבחרתם מתוך קטלוג מיטות היא מיטה זוגית, ברור מראש כי מצעים למיטת יחיד לא יתאימו לכם. אבל גם בסקציית המיטה הזוגית, ישנם גדלים שונים, כך שחשוב במיוחד, בעיקר אם אתם בוחרים סדין שטוח (סדין ללא גומי בצדדים) שתיקחו בחשבון לא רק את גודלה-נטו של המיטה, אלא גם את גובה המזרן ותוסיפו מספיק כדי שתוכלו לעטוף את המזרן מכל צדדיו, באופן שהסדין לא יקפוץ במהלך הלילה. לא כיף ללכת לישון במיטה מסודרת היטב, ולהתעורר בבוקר כשאתם מגלים שזזתם בלילה, ואתם, כרגע, ישנים על מזרן חשוף. טיפ קטן הנוגע לעניין זה - אם אתם מעדיפים סדינים שטוחים ללא גומי, סגלו לעצמכם טכניקת סידור מיטה שלא תכביד על גבכם. מזרן טוב ורציני שוקל לא מעט, ומתסכל לגלות שבזמן שאתם מסדרים צד אחד שלו, הצד השני השתחרר ויצא לו לטייל.

 

וטיפ קטן ואחרון לסיום:

 

אחת הבעיות העיקריות במצעים היא ה"התפזרות" שלהם, כך שהם כבר אינם סט מושלם. לכך, יכולים להיות שני פתרונות. הראשון בהם הוא לכבס וליבש כל סט בנפרד, ולאחר הייבוש, לקפל את הסדין, הציפה לשמיכה ואת אחת הציפיות ולארוז אותם ביחד בציפית השנייה. והפתרון השני, הוא פשוט הרבה יותר - לרכוש מצעים בצבעים חלקים וניטראליים, כך שאם אינכם מוצאים את הציפיות או הציפה המתאימים לסט (או שהם התבלו עם השנים), תוכלו להשתמש בהם, במקום להיאלץ לוותר על השימוש בכל הסט.